TEKNISK SUPPORT OCH SERVICE

På denna sida har vi samlat information och material för er som har frågor kring er anläggning. Här kan du kontakta vår support, teckna serviceavtal, läsa instruktioner och se om svaret på din fråga redan finns under vanliga frågor!

Service Support ikon_orange

Teknisk support

Välkommen till den tekniska supporten på Nordic Solar!

Vänd er till våra kompetenta tekniker nedan för frågor och teknisk support. Längre ner finner du vår sida med vanliga frågor (FAQ), där du hittar några av de vanligaste frågeställningarna vi ställs inför.

Kontakta oss

Öppettider:
Support, helgfria vardagar: 8.00 - 9.00, 9.30 - 12.00
Lördag, söndag och övriga helgdagar: Stängt

Telefon: 46 (0)70-277 42 58
E-post: support@nordicsolar.se

Emil Andersson

Servicetekniker

Tel: +46 (0)54 14 06 60

Magnus Dahl

Elinstallation

Telefon: +46 (0)70-277 42 58

Mikael Höglund

Försäljning Serviceavtal

Tel: +46 (0)730-63 15 09

Elin Strandqvist

Support Eftermarknad

+46 (0)70-277 42 58

Tobias Andersson

Teknik

Tel: +46 (0)70-391 87 27

SERVICEAVTAL

Vi på Nordic Solar vill att du som kund är lika nöjd över tid som när anläggningen nyinstallerades. För att säkerställa en lång och problemfri drift erbjuder vi serviceavtal till befintliga och nya kunder. Vi ser att behovet är störst i lite större anläggningar.

I vårt serviceutbud finns följande delar:

  • Fjärrövervakning
  • Support
  • Underhållsplan
  • Servicebesök på plats
  • Produktionsrapporter
  • Förlängning av garantier
  • Tekniker för felsökning
  • Thermografering

Vi har avtal i olika nivåer och förutsättningar. Fyll i intresseanmälan för att kontakta oss, så berättar vi mer!

Intresseanmälan Serviceavtal

DATABLAD

VANLIGA FRÅGOR (FAQ)

Vanliga frågor

Solcellsanläggningen: Vanliga frågor

Växelriktare: Vanliga frågor

App och Portal: Vanliga frågor

Generella elfrågor